Japp.....

.....då var det klart.

Parningen har gått bra..så förhoppningsvis har vi en kull valpar runt den 5 februari.
Efter parningen körde vi till veterinären och Electra fick en herpesspruta. Den ska skydda både Electra och hennes valpar. Jo, det är faktiskt så att herpes blivit en orsak till valpdöd. Inte särskilt vanligt... Men vem vågar ta risken?!
Det gäller ju att vara rädd om det bästa man har.
Har fått mitt kennelnamn godkänt
Så nu har Ella o Tingan fått riktigt fina namn;)
Vad sägs om " Mac High's" ?

Mac för att det visar att det är en skotsk ras och High's för att det är West Highland White Terrier. Inte helt dumt tänkt va?

Så nu ska jag knacka ihop en hemsida.
Men att hitta en skotskrutig bakgrund är inte helt lätt...har inte hittat någon som passar än.
Men trägen vinner brukar man ju säga..

Om inlägget ser konstigt ut beror det på att jag bloggar från min iPhone.
.........får ju hänga med i utvecklingen.
Kan barnbarnen så kan jag!!

Ha det bäst...!!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vad kul att det är godkänt. jag älskar den rutiga färgen. kommer att titta på din sida inte bara för hundarna utan även bakgrunden. Vem var som sa att vi inte hängde med? Nej jag tänkte väldet

Kram

2011-12-08 @ 10:31:53
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0