Julköttbullarna är stekta....



....och Jansson har jag precis tagit ur ugnen.



Ja,det är alltid så att jag vill ha allt klappt och klart i god tid innan jul.
Frysboxen är avfrostad och ska snart vara fylld av massor julmat.
I morgon kommer Julia och ska baka Lussekatter och pepparkakor...och en massa annat gott.
Putsa fönster till mig vill hon också göra....snacka om barnarbete.
Men hon får alltid en rejäl peng när hon varit duktig....så hon vill mycket gärna hjälpa till.

Kanske att det blir en tur till Väla på lördag....för vi behöver ju säkert fylla upp i våra garderober och lådor.
Och titta på julklappar.
Och så måste jag till IKEA och köpa glödlampor till alla julstjärnorna som ska upp.
Vem vet....dom kanske börjar poppa upp i mina fönster redan denna helgen.
Med nypusade fönster blir nog frestelsen stor!!

Ha det bäst...!!



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Du var mig en planerande person så skönt att ha det gjort. Jag vill också sätta fram ljusstakarna men jag väntar till nästa onsdag fast jag ser att många redan ställt fram dom

Så roligt att läsa om dig och Julia

Kram

2011-11-17 @ 17:07:21
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Katja

Åh hemma lagade kött bullar MUMS Åååhh... dreggel.... Jansonss....... mmmmmmmmm SÅ GOTT!!!

2011-11-17 @ 17:15:45
URL: http://reebooting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0