Nu börjar det närma sig...

....decembermånaden med levande ljus och glögg med pepparkakor.
Och den månaden brukar gå rackans så fort....
........ vips så är det julafton.

Men innan den kommer ska jag och Julia på införskaffningsrunda.
Det blir nog Bordershopen....eller nöjer vi oss med Helsingör. Vi får se.
Det krävs ju mycket godis till jul....det har mina barnbarn lärt mig.
Så det är ju bara till att lyda.

I år skall vi vara här hemma julafton tillsammans med son och goa svärdottern.
Och naturligtvis älsklingen EMMIE. Och att inte förglömma...min allra bästa Julia
Det ska bli skoj att se hur Emmie upplever alla paket och tomten nu när hon förstår lite bättre.
Sist hon firade julen här var när hon var ett halvt år....så skillnaden blir nog stor.

Men vad jag ska köpa i julklappar har jag fortfarande ingen aning om.Får väl försöka
leta upp något riktigt fint som mina hjärtan vill ha.

I år skall vi inte ha mer än julafton här hemma,sen skall vi köra runt och våldgästa
alla....ja,nästan alla....våra barn.

Så vem det blir låter vi vara osagt....det kan gott komma som en chock. ;)


Ha det bäst...!!




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Å vad härligt du skriver. Nu kommer den tid jag älskar. Hur dåligt jag än mått så är december den bästa månaden. Jag älskar att pyssla till det och göra det mysigt för barn, barnbarn och extra barn. I år hoppas vi alla att lilla Caitlin från England kan vara här. Det ser hoppfullt och beslutet ska tas till veckan. Inte lätt det där med två medborgarskap

Kram på dig

2011-11-13 @ 17:54:56
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Katja

Du är varmt välkommen att våldgästa mig med ;)

2011-11-16 @ 18:51:28
URL: http://reebooting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0