Tripp-trapp-trull....



....vid vattenskålen.
Ja,samsas gör dom,både vid vattenskålen och vid matbordet.
Det är som om dom vet att det finns gott om mat och dryck till dom alla tre.
Jag har placerat vattenskålen på toaletten för att golvet där är inte vattenkänsligt.
Och det vet alla tre hundarna....även lille Hugo.
Han hittar dit utan besvär.
Och det är inte klokt vad duktig en 8 veckors valp är,om man själv lägger lite tid på den.
Hugo gör nu ALLA sina behov på tidningar....inte en enda pöl har jag hittat på parketten.
Naturligtvis är han på STORA toaletten....alltså utomhus...flera gånger om dan.Då tittar han på mamma och storasyster och lär sig
AHA....är det här man ska kissa,verkar det som han tänker.

Idag kommer Maj-Britt och tittar på Hugo.
Hon verkar vara en lämplig blivande matte till honom....hemma hela dagen då hon är lite äldre och blivit anställd av staten.Men tillräckligt ung för att kunna busa med en valp. Nu är det bara stora korsförhöret som är kvar ;)
Jag måste ju veta hur han kommer att få det. Kuskap om westies har hon,då även hon haft en tidigare.

Tycker det här låter fint....och blir det som jag tror kommer även Hugo att finnas kvar i Skåne.

Och till alla er som velat bli fodervärd kan jag berätta att ur nästa kull tänker jag placera ut en fin tik på foder.
Så är du lämplig och är intresserad och duktig på att att ställa ut, så skriv lite om dig själv i ett mail och skicka det till mig på:
[email protected]



Ha det bäst...!!
image description

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle vara jättekul att få ta hand om en av dina fina valpar Jag kommer att hålla koll på bloggen så jag inte missar nästa kull

du är en bra uppfödare ser jag det är inte ofta valpar har det så bra hos uppfödaren En blomma till dig

hälsningar Hanna Persson Vadstena

2012-04-09 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0