Bortskämd...

...säger Julia att jag är.

Kan för mitt liv inte förstå vad hon menar.
BORTSKÄMD...skrev hon i ett sms när jag skickat en bild på kameran som jag fick av sambon igår.
Vadå bortskämd? Jag måste ju ha en bra kamera så jag kan föreviga mina fina valpar.
Näää....hon är nog bara förtröden som vi säger på ren skånska.

En Canon EOS 550D fick jag...




Nu är det inte så att det var ett impulsköp
Nej,det var en födelsedagspresent i förskott inför min "49-årsdag"...ja,ja jag skarvar lite om åldern.Men man är ju inte äldre än man känner sig.
Och nu återstår det bara en sak innan jag kan visa vad den går för
= Lära mig hur den funkar!!
Och det mina vänner är nog inte det enklaste. En instruktionsbok på 260 sidor medföljde.
På Holländska,Tyska,Italienska och Franska!! Ingen svensk eller engelsk.
Okej,nu behärskar jag ju tyska språket mycket bra....men tekniska data vill jag ha på svenska.
Så det blev till att söka upp det på nätet.
Bingo....det fanns. Så nu arbetar jag mig fram sida för sida. Så i nästa vecka nån gång knäpper jag väl av mitt första foto.

Valparna mår jättebra och bara ökar i vikt.
Cocos....tiken är nu uppe i 385 gram och är inte ens en vecka gammal.
Hanen "Hugo Boss" ligger lite efter med 356 gram. Inte dåligt det heller.
Riktiga små tjockisar :)


Nu ska jag ladda ner andra säsongen av min nya favoritserie "Sons Of Anarchy".
Och ikväll ska jag njuta och dregla vid åsynen av Jax och dom andra grabbarna.;) OJ oj oj vilka pågar!

Tack Gunsan för att du gav mig tipset!




image description
Ha det bäst...!!





Kommentarer
Postat av: Gunsan

hej sa jag inte att den var bra, har sett nr 4 jätte så den såg jag hela lördagen. inget fick störa

2012-02-17 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0