Två veckor idag....


.....Fröken "Mac High's Coco Chanel"




Vikt idag:729 gram!!.... en riktigt liten tjockis som alltid ser till att få bästa möjliga plats vid mjölkbordet.



.....Mister "Mac High's Hugo Boss"



Vikt idag: 638 gram...också stor och stadig
En liten rymmare som matte får plocka upp utanför valpbädden varje dag,när han lyckats prångla sig över kanten.

Julia har fått äran att namnge dom,och hon tyckte att parfym-tema kunde sitta fint.

Visst liknar dom isbjörnsungar?

image description
Ha det bäst...!!

Kommentarer
Postat av: Katja

SÅ jävla söta är dom ju <3

2012-02-21 @ 16:33:29
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: Doris

Vilka sötisar!

Hör av mig snart.Hoppas få min telefon innan veckan är slut. :)

2012-02-21 @ 19:50:58
Postat av: Torunn

Hei

Så fine navn. Min Bichon Havanais heter Prada, men jeg kaller henne Tutta til dagligbruk.

2012-02-22 @ 13:29:47
Postat av: Lisbeth

När jag såg bilderna så tänkte jag isbjörnsungar och så skriver samma sak. Gogrisar är vad dom är.

kram

2012-02-22 @ 14:44:45
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0