Bowlingen har startat.....

....för säsongen

Och en sak är säker. Jag måste börja träna.
Just nu spelar jag som om jag aldrig varit i en bowlinghall i hela mitt liv. Missar spärrar.. Går i rännan... Ja, jag känner inte igen mig själv.
Jag som spelade rätt hyfsat innan spelar nu som en nybörjare.
Två förluster i rad har vi nu i vårt korplag... Och så kan det ju inte få fortsätta.
Nä...iväg till träning får det bli.
Annars är allt som vanligt... Lika jäkla boring varje dag.
Visst blir dagen vad man gör den till... Så jag får väl ta mig i kragen och förgylla den med något.
Om ändå huset blivit sålt så vi kommer ifrån den här gudsförgätna hålan.
Vi har bara en intressent just nu...som inte kan bestämma sig.
Kanske vi ändå skulle sälja till ett MC-gäng som vill ha MC - fik här
För det är vad som står till buds just nu.
Grannarna hade väl blivit lyckliga :)
Att ha en mängd Harley Davidsons vrålande utanför huset är nog optimalt för dom.
Men å andra sidan så lär inte vi störas...

Ha det bäst...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0