Långsam promenad...

....i parken får det bli nu.

Electra lunkar i sakta mak nu när vi tar våra små promenader.
Hon pustar och stånkar värre än ett ånglok.
Imorgon skall vi till Veterinären och ta den sista herpessprutan innan valpningen.Den ska tas 1-2 veckor före beräknad dag.
Ska bli intressant att höra hur många valpar han tror det blir denna gången.
Sist gissade han på minst 6....och han fick ju rätt.
Själv är jag glad om det "bara" blir 4-5 stycken.

Simon är lite mormorssjuk verkar det som.:)
Han har ringt två gånger redan denna veckan. En Simon som har ändrat sig totalt och blivit en riktigt finfin kille.
Ny mobil ska han få av sin snälla pappa...en Experia med tangentbord. Dé ni !!
Alltid skoj när barnbarnen ringer så spontant.

På tal om mobiler så hade jag min gamla Ericsson framme för lite sen.
Bläddrade igenom mina sms. 2-3 år gamla Fy vad mycket sms där låg.En del av dom var rena brännstoftet.
Intressanta om man vill jävlas :D...och det vill man ....KANSKE.

Nä nu är det kanelbullsbak som gäller för mig...
Julia lyser ju med sin frånvaro så jag får väl själv ta tag i det.
Fast lika lysande resultat blir det nog inte....för hon är fenomenal på att baka.
Men hon kommer ju inte hit förrän på tisdag...och för att slippa dricka en slät kopp blir det att asa fram assistenten.


Ha det bäst...!!



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så spännande snart så. Du får utlysa en liten tävling: Hur många valpar får Electra? Jag upplever det som om barnbarn är periodare. Ibland är dom på besök jämt och ibland ser man inte röken av dom. Sms är livsfarliga och jag anar vad du syftar på. alltid bra att spara om det skulle köra ihop sig

Ha en fin dag

Kram

2012-01-27 @ 06:59:10
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0