En liten knubbis....


....som älskar att bli kliad på magen är den där busan Coco




Här ligger hon i husses knä och njuter



Medan brorsan Hugo gått och lagt sig i sin favorithörna...

I går var dom ensamma för första gången sen dom föddes.
Jag var tvungen att köra till reumatologen och dom besöken tar 3 timmar så att ta med hundarna var inte att tänka på.
Jag stängde in valparna i den stora valphagen på ca 2,5 kvm och blockerade utgången ordentligt med ett extra kompostgaller.
Om jag inte gjort det hade Coco härjat fritt när jag kom hem ;)....och det var ju inte att tänka på.
Jag ställde in mat och vatten till dom,och fullt med leksaker.En gammal sko fick dom också att slakta.
Husse körde inom då och då och kollade till så allt var okej.
Dom gillade INTE att vara instängda!! Varje gång han kom hem stod dom och skällde intensivt.
När jag väl kom tillbaka från Kristianstad blev dom överlyckliga och svansarna gick som vispar på dom alla 4.
På kvällen var dom jättetrötta och ville inte busa som dom brukar.
Ville mest ligga i famnen och kela.

Undrar om dom kan vara bortskämda??


Ha det bäst...!!



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Lite bortskämda är de nog men var gör det så här i början. Var väl bra att göra en kort test och se hur de reagerade. Det är inte lätt att vara liten

Ha det bra

Kram

2012-03-29 @ 14:02:37
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0