Nähä....

....det gick inte att annonsera ut valparna på Westiealliansens sida.

Dom krävde att jag skulle ha varit med på deras möten minst en gång innan. Nästa möte är först 2013.
Så nu säger jag upp medlemskapet där....finns ju ingen anledning att vara med när dom motarbetar oss som är nya uppfödare.
Så det blir blocket ändå....trist...men vad gör man. Jag måste ju få ut att jag har valpar till salu.

Annars går livet sin gilla gång.Med valparna som utvecklas mer och mer för varje dag som går.
Coco har lärt sig var duschen är...så hon går ditt titt som tätt och ser om där finns något vatten hon kan smaka på.
Hon är den som är mest framåt och busig. Att hoppa ur valphagen är inga problem för henne...det knepet lärde hon sig för över en vecka sen. Och att riva i sönder tidningar är hennes stora passion just nu.Och husse skor smakar jättegott. Vad månde bliva?
Hugo är mer stillsam av sig även om han också får sina galenskapsryck.
Han morrar nu som en hel "karl"....och visar Coco att det är minsann han som är herre på täppan.
Men det går inte helt utan motstånd...så det ryks ihop riktigt ordentligt här på mattorna emellanåt

Idag har "farmor" och "farfar" varit på besök,och fått sina valp-pengar.Helt betagna i valparna blev dom så jag fick kolla så dom inte stoppat ner en av dom i väskan när dom gick :)

Och registreringsansökan till SKK är ifylld och klar.Så nu skall den bara skickas in.

Namnen blev:

Mac High´s Amazing Hugo Boss
Mac High´s Adorable Coco Chanel

Och Coco har hittat sin favoritplats....i TV-bänken. Där lägger hon sig så fort hon får en chans.







Och här har vi Hugo -gossen





Och här har vi bägge två i "farmors" famn.

Om en vecka skall vi hälsa på pappa Chicko....för han har ju också rätt att träffa sina "barn".

image description
Ha det bäst...!!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tråkigt med annonseringen men vad jag förstår så är du en ansvarsfull person som aldrig skulle låta dina små gryn komma till fel familj Så att du lagt dem på facebook också Dom är ju bara bedårande.

Ha en fin lördagskväll

Kram

2012-03-17 @ 17:08:46
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0