Smarta hundar....

....ska vi bli när vi blir stora.
Vi tjuvstartar redan och lever ett intellektuellt liv om dagarna:)

Vi tar vår eftermiddags"nap" i bokhyllan !!





Coco snarkar på i godan ro,medan Hugo mest verkar lite irriterad på matte och hennes kamera.

La ut annons på "Blocket" (tyvärr var jag tvungen pga Westiealliansen) i lördagskväll.
Har redan ett par presumtiva mattar och hussar som efter mycket frågor och svar kan komma ifråga.
För jag behåller dom hellre än att dom kommer till "fel" familjer....men en låter mycket bra.

Blir det som jag önskar så kommer en av valparna att följa mamma och pappa i fotspåren och bli en vinnande utställningshund. Det glädjer mig.
Men än finns chansen att förvärva guldklimparna.....i varje fall en av dom.

Registreringsbevisen är redan på väg från SKK fick jag reda på idag,när jag fick ett sms från posten.
Så imorgon får jag lösa ut dom med en "liten" summa pengar.

Men,men...allt kan ju inte vara gratis här i livet.

image description
Ha det bäst...!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0