Vårkänslorna....

....kommer som ett brev på posten när solen flödar in genom fönstren.

Och även fönsterputsningen med det.

Skrämmande hur snabbt fönster blir omöjliga att se igenom.
Tycker att jag precis putsade dom. Men det är väl som det är....jag har dragit ut på det i det längsta.
Hur som helst blev det av idag....så nu ser jag bra ut igen!! ;)
Men det var inte så enkelt som det brukar vara....två små valpar envisades med att hänga i mina byxben.
Jag försökte distrahera dom med div leksaker...men nej,nej...mattes byxor var mycket mycket skojigare.
Så det blev till att stå på en stol.Med två pipande valpar under som också ville hjälpa till.
Härliga är dom små busarna....antingen sover dom eller så är det 100% hålligång som gäller nu.
Dom biter i allt....och då menar jag ALLT.Skor,mattefransar,bordsben.....you name it!
Men än är dom så små så dom får hållas lite till.Men när det gäller favoritsaken att bita i= sladdar,är matte benhård och bannar dom bestämt.

Har nu skickat annonsen på valparna till Westiealliansens valpförmedling.
Tar kanske någon dag innan den kommer in.
Tror inte det blir svårt att sälja dom med den fina stamtavlan dom har. :)

image description
Ha det bäst...!!



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nu har du det du gör med bebisarna dina. Vi har sådan tur med fönstren att vi inte får putsa själva. De är gamla och kittet håller dåligt så en firma ska komma och göra det i alla lägenheter i husen. Om några veckor får vi besked on de kommer att bytas ut direkt eller om ett år. Det som är bra att då får vi inglasade balkonger

Ha det fint med er alla stora och små

Kram

2012-03-15 @ 14:06:32
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0