Det är just NU ni ska utropa.....

.......DET VAR PÅ TIDEN!!!

Ja,jag vet att det var evigheter sen jag uppdaterade.
Men,men....bättre sent än aldrig.

Vi har haft "häcken full"med att tillverka urnor så det har inte varit många minuter över för datan.
Det verkar som om alla vill ha en speciell modell,för vårt "Vilande Hjärta" beställs det nu minst 3 i veckan av.
+ alla andra modeller.




Här är två ex på hur dom kan se ut.



Gårdagen tillbringades i Åkarp med god middag och trevligt sällskap.....som alltid!
Goa svärdottern fyllde 29??!!....(nu fixade jag precis bonuspoäng med dom orden)
Biff och potatisgratäng blev det med en härlig sallad till. En fantastiskt god marängtårta med avocadofyllning toppade kaffet efteråt.

Emmie fick farmors gamla gitarr som pappa Niclas genast la beslag på.
Och flera Johnny Cash-låtar kom fram ur det klinkandet. Duktiga grabbar jag har!
Både Niclas och Mattias är fenomenala på att spela gitarr.





Efter en l å n g stund fick så äntligen en alltid glad Emmie prova på sin gitarr.
Fast pappisen var hela tiden och pilade på strängarna....aja baja.
Att hon inte kan få ha sina saker i fred!!

Emmie var farmorsjuk och satt mest hela tiden och beundrade mig.
Och munnens kapacitet var där inget fel på som vanligt.
Hon har bestämt att hon ska bo i min husvagn till sommaren....bara hon och jag.
Hon berättade allt vi skulle göra.Snäckplockning på stranden.Köpa glass i lila kiosken.Grilla korv. Och så bada i havet förståss.......Den lilla damen har allt klart för sig.

Så det blir väl bara till att lyda.


Ha det bäst...!!
image description






Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så kul att det går bra med tillverkningen. Det är ju så det ska vara när man kör ett företag. Ungar är ungar och ibland så känns som om mina barnbarn ska äta upp mig och det här med syl i vädret det kan kan man se sig om efter i det blå.

Ha det så bra

Kram

2012-05-08 @ 15:59:24
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Elin westman

hejsan såg att du tillverkade urnor till djur.. vad tar du för dom ca??
och får man bestämma lite själv hur den ska se ut??

MVH Elin

Svar: Jo Elin....vi har ett företag som heter Änglaurnor och där tillverkar vi urnor till djur.Vi skulpterar upp dom för hand efter kundens önskemål.Alltså får du vara med att bestämma hur den ska se ut.
Gå in på vår hemsida: www.anglaurnor.se så hittar du olika förslag där och även ca-priser.
Är du intresserad så kan du kontakta mig på olika sätt.Det finns både mobilnr och mailadress på sidan.
Yvonne

2012-09-09 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0