Fit for the beach.....

.....i sommar kan man väl knappast påstå att man är.

Och några mirakelkurer för att prångla sig i den 20-åriga minimala gamla bikinin är inte att tänka på.
Nä,nåt heltäckande får det bli för mig i fortsättningen....för nån sevärdhet på stranden vill jag inte utnämnas till ;)
Jag har surfat runt lite på nätet för att se vad som skulle passa mig

OCH JAG HITTADE DET!!!!




En Burkini får det bli!
Nu återstår bara det stora beslutet VILKEN SKA JAG VÄLJA???
Kanske att jag tar bägge.....så kan jag ju ha den ena när jag badar och den andra när jag solar.
895 kronor på  http://www.tahara.se

Billigt för så mycket tyg....tänk bara vad man får betala för en liten stjärtlapp på HM eller Lindex.

Och det bästa av allt är att man inte blir uttittad....för man smälter ju in i mängden.


Ha det bäst...!!
image description

Kommentarer
Postat av: Katja

HahahHahahA du är ju knäpp på riktigt ;-)

2012-05-15 @ 18:37:18
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: EWA

Hahahahaha....den var bra!

Tror jag också skall beställa

2012-05-15 @ 19:02:22
Postat av: Anonym

Det skulle jag vilja se!!!

Hoppas du får en fin dag.

2012-05-16 @ 10:20:28
Postat av: Lisbeth

Du är rolig du. Jag undrar om det är samma material som i småbarns dräkterna som håller ut det skadliga ljuset. Då ska jag köpa en för jag får inte var i solen eftersom jag solgifter. Måste bara säga att de där två var förskräckligt fula.

Kram

2012-05-16 @ 11:10:07
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0