Får jag presentera.....Electras fästman :)


C.I.B. ES CH, PT CH,  GI CH , SE UCH
LIGHT MY FIRE Of Gryffindor 
 
Eller som han kallas till vardags "KEVIN"
En stilig westiekille som hör hemma hos Kennel Highland Crest i Sölvesborg.
 
Det har nu gått dryga 3 veckor sedan vi parade Electra med Kevin. 2 riktigt bra parningar med en dags mellanrum.

Och lite tecken på att det har gått vägen inbillar jag mig att jag ser.Illamående,matvägran,lugnare än vanligt...(hur nu det kan vara möjligt) :)
Tuttarna börjar bli riktigt rosa....så nog är där tecken.
Nu börjar en spännande resa fram till runt den 20 maj,när hon beräknas valpa.
Så nu håller vi tummarna på att det finns riktigt fina westie-killar/tjejer i magen på henne.
 
Ha det bäst...!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0