Inte bara hundar....

....fyller mitt liv,om ni nu trodde det.
Även bowling är något som intresserar mig mycket. 
 
Spelar i en trevlig klubb som heter BK Cefyra,och ligger i Åhus.
Ett gäng duktiga tjejer som förra säsongen sopade banan med motståndslagen,och ledde div 1 när säsongen var över. Detta gjorde att vi nu spelar i Syd-allsvenskan.( Ja jag skriver vi,för även jag spelar i laget nuförtiden.)
Vi har vunnit 3 av 4 matcher redan i allsvenskan och nu i helgen är det dags för 2 nya matcher.
Då drar Jag,Birgitta,Ingrid,Jessica,Ann,Petra,Kerstin,Evelina och coatchen Kenth mot Göteborg.
En match mot Team Kungsbacka och sedan en till mot Team X Calibur i Partille.
Det kommer att bli tufft....men vi kommer att kämpa till sista svettdroppen.Var så säker....
 
 
Och förhoppningsvis ser det ut så här efter matcherna....vilket betyder att segern blev vår!
 
 
 
På söndag är det dags för lilla "Elsa"( Mac High,s Take A Chance On Me) att äntra utställningsringen för allra första gången.Hon är nu 5 månader och ska bedömmas i en valputställning i Laholm Det ska bli spännande att se vad hon får för kritik.
Att Min och nu Elsas supertrimmare Heidi tycker att hon är fin låter ju lovande. För Heidi är ärlig till tusen. Hade inte Elsa varit fin hade hon sagt det rätt ut....för sån är hon.
Elsa är en av valparna efter Ella (Mac High,s Cinderella) och Cotton(Tweed Thinking Cap).
 
Nu håller vi tummarna....både för oss i BK Cefyra och för Elsa.
 
Ha det bäst...!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0