Oj vad tomt här blev...

....nu när Hugo har flyttat till Maj-Britt i Helsingborg.

Har haft otrolig tur med mitt val av nya ägare till valparna.
Coco som bor hos familjen Nilsson i Vittsjö,har kommit till ett kärleksfullt hem med sällskap hela dagen.
Så har även Hugo fått det nu!
Igår hämtade nya matten honom till husses stora besvikelse. Han hade in i det sista hoppats att ingen skulle vilja ha honom så han kunde stanna kvar här hemma. Men tjiii fick han.

Att få bra hem till mina valpar har varit prio 1 för mig.
Och det har jag verkligen fått. Dessuton har jag möjlighet att träffa de små liven i framtiden då dom bor på "rätt" avstånd från mig. Ca 4 mil bort bägge två.
Många spekulanter har blivit besvikna då jag förklarat att dom inte fick köpa någon av valparna av olika anledningar.
En del har blivit riktigt förbannade,och sagt både det ena och det andra. men det struntar jag i...för det viktigaste för mig var vem JAG ansåg passade bäst att få ta hand om Coco och Hugo.
Det är baskemig inte som att köpa en bil eller nåt.

Nu är jag glad och trygg i vetskapen om att dom två busungarna har fått det mycket bra!


Ha det bäst...!!
image description

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt att det blivit bra hem för dom små sööööööta liven =)

2012-04-11 @ 19:15:38
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Tänk om alla som föder upp valpar hade samma inställning som du. Vilken fin hundvärld vi skulle ha då. Förstår att det är tomt. Man minns ju än idag hur det var när barnen packade och flyttade iväg.

Kram

2012-04-11 @ 20:10:45
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lena B

Hoppas en dag kunna få köpa en valp av dig.

Inte ofta kärleken får råda över pengarna

Det ska du ha en eloge för

Tackar för trevlig läsning

2012-04-12 @ 00:14:09
Postat av: Gunsan



Det var bra att Hugo och Coco fick fina familjer att bo hos, det är bra att Du valde rätt till de goa valparna. vi hörs

2012-04-12 @ 07:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0