På morgonpromenaden...

....i det kyliga men sköna vädret får Hugo följa med.



Han sitter innanför min jacka varmt och tryggt medan vi transporterar oss bort till parken.
Där har han fullt schå att läsa av alla nyheterna som kommit till sen igår.





....och går fint en stund vid sidan om lilla flocken.


Men ikväll får dom va ensamma med husse....för då ska jag på möte.
......med dom andra häxorna.
Så nu sitter jag här och sandpapprar kvasten,för jag tänker då fanimej inte få flisor i baken i år igen.
Kattfan lyser med sin frånvaro...har väl blivit skrämd efter ifjor.
I år skiter jag i kaffepannan...kör direkt ur bag in boxen.

Antar att vi möter upp på samma plats i år igen innan vi far iväg?


......och alla ni andra ÖNSKAR JAG EN GLAD PÅSK



Ha det bäst...!!
image description

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Härligt att du tänker så fint när du ska placera lillkillen. Det är alldeles för många som inte ser ditt djur som en levande och tänkande varelse. Du vet väl att de sänk hastighetsbegränsningen i år så flyg med förståndet utan att ha dykt alltför djupt i boxen.

I år är det så hiskiligt kallt så jag väljer att stanna hemma

ha en påsk

Kram

2012-04-05 @ 18:29:13
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0