Trött som en gnu....

.....efter gårdagens strapatser.

Men det var trevligt än om det blev väldigt sent.Var inte hemma förrän missinassen.

Träffade många trevliga människor,och hade en del intressanta pratstunder.
Nu vet man lite hur läget ligger ;)
De flesta var yngre....många i 30-årsåldern,men det fanns även dom som var mycket äldre än mig.
Pratade med mina barns kompisar,som kände igen mig och tyckte det var kul att se mig igen.
Flera av dom har jag ju träffat på då och då på senare år.

Idag kommer sönerna med sina trevliga sambos på middag....det blir skoj.
Emmmie började tjata att dom skulle köra redan klockan 8 i morse....då la hon fram kläderna hon skulle ha på sig.
Klockan 10 ringde hon mig och frågade på bred malmöitiska...nääär ska vi kooommma faaarmooor.
(Asså...dom måste ju flytta därifrån)
Jag sa att hon kunde komma när som helst....allt för att jävlas med föräldrarna hahaha
För ett par timmars tjat skadar ju aldrig ;)

Om en stund är dom här...då ska Emmie få leta upp var påskharen gömt ett förhoppningsvis jättestort ägg.
Julia har fått sitt "påskägg" direkt insatt på kontot...så där har man fått bästamormor-poäng.

Alla fina människor där ute önskas en trevlig påskafton....och kanske ni andra me'!


Ha det bäst...!!
image description

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Underbart att kvällen blev lyckad och att blanda gammalt folk med nytt brukar var ett hållbart koncept. Man får väl önska er alla en fortsatt bra påskhelg

kram

2012-04-07 @ 19:23:38
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0