Väntar fortfarande....

.....och under tiden roar jag mig med att göra lite fler figurer.
 
 
.....och nu är det faktiskt INTE självporträtt...om ni nu trodde det.
Har tänkt göra en serie med fryntiga damer som symboliserar olika saker.
Den här kallar jag "Fresterskan" och ska vara i svart halvmatt glasyr med ett guldäpple i handen.
Faktisk rätt kul att göra nåt annat än urnor.
 
 
 Electra är inte glad i mig dessa dagar...för jag har satt henne på diet.
Den lilla damen har 1 förargligt kilo att plocka bort....så där fick man för man gödde henne när hon skulle ha valpar.
Men dietmaten är nog relativt god för hon äter den utan att protestera för mycket.
Att hon är ute efter Tingelings mat kan ju alla begripa så nu tar jag ut Electra medan Tingan äter.
Sen är det mycket motion som gäller....även för den här matten ;-) För här är det 5 kilo som ska bort.
 
Ha det bäst...!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0