Hej å hå....

.....vad tiden går.
Nu är de äldsta valparna redan 5 veckor i morgon och vill vara med hela tiden.
Äter duktigt av "riktig" mat och har finfina tänder som dom helst av allt vill sätta i mattes tår.
 
 
Och nu börjar dom likna riktiga Westies....finfina pigment har de alla tre. Svarta fina trampdynor och mörka vackra ögon.Och mycket sociala redan. Nu vill dom inte vara i hagen mer utan vill vara ute i "det fria" och jaga mattes fötter.
Men när matte är upptagen med annat får de snällt sitta bakom galler.....ja,ja bakom galler innebär ca 10 kvm lekhage.Som är täckt med tidningar av förståeliga skäl. För magen är det inget fel på minsann :)
 
 
Vi älskar att vara ute och leka
.....och det finns ju så mycket gott att lukta på
 
Ibland blir man lite sugen på en slurk mjölk mitt i leken,och då är det bra att ha den nära till hands
 
.....och det smakar lika gott FAST DET INTE ÄR MIN MAMMA SOM JAG DIAR. Och att det är Olle är det väl ingen som tvivlar på
 
Nä här dias det till höger och vänster....Electra och Ella hjälps åt med valparna. Tvättar den som behöver tvättas och diar den som vill ha lite mjölk.Helt fantastiskt att se. Men var och en vet vilka valpar som är vems. De lägger sig i rätt valplåda när det ska vilas och sovas för natten.
 
Nu börjar det bli tid att hitta bra familjer till de små liven. Och vad vissa än tycker om det tänker jag,liksom flera andra seriösa uppfödare annonsera på blocket.Var man annonserar är egalt...det är jag som uppfödare som har ansvaret att se till att valparna får det bra.
Förra kullen fick jättebra familjer,som älskar sina små vänner.....och det kommer dessa också att få
 
....var så säker!!
 
Ha det bäst...!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0