Sommar och sol.....

....och valparna älskar att vara ute i trädgården.
 
 
 
 
Och att hänga i mattes gardiner....
 
 
 
Eller varför inte försöka käka upp kylskåpet?
 
 

Får försöka i olika vinklar för på något sätt SKA det gå
 
 
Socialträning pågår för fullt
Igår hade vi besök av Johanna och Melina som trodde dom kommit till himmelriket....8 valpar att gosa med.
I olika storlekar. Klart de fick sina favoriter. Johanna blev förälskad i Olle och Melina kunde inte släppa Quinny ifrån sig. En från varje kull mao
 
 
Här är det Athos som det kelas med
 

Och jag har somnat i matskålen säger Quinny....för jag får inte vara ute så mycket än. Matte säger jag är för liten och lätt kan bli förkyld.
 
Är du intresserad av en valp så kan du maila mig på [email protected]
 
Dock är jag inte intresserad av fodervärdar
 
Ha det bäst...!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0