Hej alla mina läsare

Nu blev ni förvånade.
Ja det var inte igår jag bloggade precis....men den som väntar på nåt gott....eller hur?

Min svärdotters tonåring Sara fyller 14 år i morgon,men vi var och firade henne redan i söndags.
En presentförpackning parfym blev det från oss....ett sådant som säljs nu till jul.

Mycket doft för pengarna!

Emmie var eld och lågor över att ha både mormor och farmor på plats...och hon hade MYCKET att prata om. Munnen gick oavbrutet på henne...troligen ett släktdrag i andra led.
Hon var väldigt nyfiken på om jag pratat med tomten...och det hade jag naturligtvis gjort. Så nu gäller det att få tag på någon som kan tomta hos oss på julafton....annars blir hon nog riktigt besviken.
Några fattades på kalaset och det var ju synd....men det jobbas ju mycket...speciellt helger när det är kalas.Oturligt.

Alla julklapparna ligger färdiga att skickas till tomten.
En lycklig vinnare blir mottagaren av denna:



Ja,jag var ju tvungen att packa upp den och testa lite när ingen hörde på ;)Det var hur skoj som helst.
Det är ju inte klokt hur mycket man får för pengarna ibland.

Och så har jag naturligtvis varit och klämt på paketet som sambon var och köpte till mig igår. En vild gissning är en värmefilt. Tror han är trött på att jag alltid gnäller om mina frusna ben.
Vi får väl se om jag har rätt.




Ha det bäst...!!



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så kul att ha dig åter. Förstår att hon blev glad när ni båda var där. Förstår jag rätt så kommer tomten till er på julafton. så kul. Tänk när flickorna blir större vad mycket roligt man kan ge bort. Lite som att köpa till sig själv

Ha en fin dag

Kram

2011-12-14 @ 09:39:50
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Katja

Synd jag jobbar hela julen annars skulle jag minnsan ställt upp som tomte.. Är ju redan en "nisse" så det hade ju inte blivit så svårt att agera som EN tomte nisse fniss

2011-12-14 @ 15:57:18
URL: http://reebooting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0