Ja då var det nyårsafton....IGEN!!

Tycker åren går snabbare och snabbare.
Knappt man hinner diska champagneglasen förrän det är dags att ta fram dom igen.
Och inte blir man yngre....näää.... man är snart oförståligt gammal.
I varje fall i prästbetyget.

2011 var ett år på både gott och ont.

Electras första kull valpar föddes och blev till superfina tjejer.Som har visat sig bra på utställningsarenorna.
Speciellt Ella eller som hon numera heter MacHigh´s Cinderella. Bäst i rasen två gånger och ett hederspris han hon håvat in redan som valp. Vad månde bliva?
Lilla MacHigh´s Tingeling ska börja sopa banorna till sommaren.
Hon går här hemma och väntar på sin fina westiepäls som nekar att växa ut ordentligt. Jo...det har blivit mycket bättre...så hon ser ut som hon ska nu....nästan!

Jag har under året åkt som en jojo mellan mitt hem och dotterns...allt för att hjälpa henne med vardagen så gott jag kunnat. Och jag har gjort det med glädje. Jag ställde upp till 110%. Passade barnbarn och bara fanns för henne. I allt...och det vet hon.

....den 7 november fick jag ett otrevligt sms där hon talade om att hon valde bort mig ur sitt liv. Att jag skulle gjort saker som jag aldrig har gjort. Och det vet hon


Så mitt år har inte varit alltför trevligt....en förlorad dotter och därmed två förlorade barnbarn.

2012 har jag bestämt att jag ska bli en riktig bitch....inte ta nån skit mer.
Bara tänka på mig själv.....ja rena egoisten ska jag bli.
Låter väl bra?



Till slut vill jag önska alla mina bloggvänner ETT RIKTIGT GOTT NYTT 2012!!




Ha det bäst...!!







Kommentarer
Postat av: lilla kerstin.

Gott Nytt år på dig oxå.jag håller med dig att man inte ska ta en massa skit som man inte har gjort.Har det samma med en svägerska som är dum i huvudet så jag har oxå blivit en Bitch.Kram.

2011-12-31 @ 16:40:29
Postat av: Katja

Jag håller med du!! =) Mitt 2012 ska också vara ett sjuuuukt bitchigt år!! Kramen <3

2012-01-01 @ 12:40:45
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Så skönt att du kommit fram till det. Man kan aldrig ändra sig själv från det man är i botten. Jag vet att du är omtänksam och bryr dig om andra men ibland är det bra att vässa armbågarna

God fortsättning på dig

Kram

2012-01-01 @ 14:46:20
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0