Kan det vara så...

....att jag besitter en förmåga att utöva häxkonster?



Jag känner på mig när något inte stämmer. Och i slutändan brukar det visa sig att jag har rätt.

Och när man BARA VET vad som kommer att ske....utan någon som helst anledning.
Det brukar väl kallas intuition?

Men vad kallas det när man kan "sätta troll" på en annan människa?
Önska något så intensivt att det verkligen händer.
Jo,jag har faktiskt upplevt det. Vid tre tillfällen.
Det låter inte klokt men fakta kvarstår...det blev som jag önskade.Kanske var det tillfälligheter...men vem vet.
Tur för mig,men otur för dom som drabbades.
Det finns dom som är helt övertygade om att jag har denna förmågan. Dom som sett det på nära håll.
Nu är det inte så att jag själv tror att jag verkligen har sådana här förmågor. Det är nog bara ödets ironi....men man vet ju aldrig. Tron kan försätta berg.

Så om du idag,eller imorgon eller om en vecka,råkar ut för en kraftig diarre eller kaskadkräkningar...är det bara jag som testar. (Lite mjukstart så att säga.)

Så när någon kallar mig för häxa....är det nog ganska befogat ;)



Ha det bäst...!!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag lovar att vara snäll. jag vill inte bli en groda. Det där med att känna på sig brukar väl också kallas sjätte sinne. Lite av det har även jag. Jag vet snabbt vad en människa går för och det stämmer alltid. Kan tyckas farligt att döma på förhand men det gör jag inte jag bara vet och sen får personen visa färg

Kram

2011-11-15 @ 15:29:27
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0