734.527 kronor....ja,jag säger då de´






Äntligen är jag okej i magen igen....men det tog 6 dagar och 3 kilo.Kilona är jag ju bara tacksam för idag,för jag kommer nu i mina jeans utan akrobatiska rörelser.
Och på tal om kläder.....det här tycker barnbarnet Julia jag ska ha i mina inlägg:

DAGENS OUTFIT

Blåjeans från Cubus
Svart linne,rumpelångt från Gina Tricot
Svart tunn kofta från Gina Tricot
Underkläder från Ullared
Strumpor från ICA Kvantum
7 Örhängen från Glitter
Kajal o mascara från HM

Vad det så du menade?



Ha det bäst...!!
image description






Kommentarer
Postat av: Katja

meh vart är bilden på outfiten då??? :P

2012-04-17 @ 22:47:43
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Låter som om det var en outfit i min smak Jag säger samma sak som föregående: Var är bilden. Jag läste också ditt förra inlägg och fick en tanke. Jag tror inte att man väljer ställe när man inte vill leva längre. Man kommer till en gräns och när den är nådd då spelar inte omgivningen någon roll. Man varken ser eller hör. Tragiskt var det hur som helst man önskar att livet var lite enklare att leva

Kram på dig

2012-04-18 @ 10:01:36
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0