Läs....

....om du vågar!!
 
I mitt högra öra har just en ny bok avlyssnats
 
 
 
Julia Dufvenius har utan att staka sig på rösten läst "FEMTIO NYANSER AV HONOM" för mig.( hur hon klarade det är en gåta för mig)
En bok jag kan rekomendera till vissa av mina vänner....och när jag skriver vissa så menar jag vissa.
Inte något för "buskablyga" eller moraltanter.
Du som inte chockeras så lätt,ska definitivt läsa...eller som jag lyssna på den.
Helt annorlunda än alla andra böcker jag tröskat igenom. Ordentligt tabu tabu är den...men jäkligt bra.
 
Mer avslöjar jag inte....men JAG väntar med otålighet på uppföljaren "Femtio nyanser av mörker"
 
 
 
En vecka kvar...sen går flyttlasset!!
 
Ha det bäst...!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta S

Nu har jag läst båda böckerna och har beställt trean. Man MÅSTE bara läsa fortsättningen, lovar!

2013-01-06 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0