Nu börjar det närma sig....

.....att flytta till nya huset.

Har för övrigt fått reda på vem det var som saboterade våra bilar.mm Så naiva dom är som inte begriper att grannar också har öron.....OCH ÖGON!!
4 stycken....namngivna av vuxna grannar som var säkra på sin sak....en på 22 år och tre på 14-17 år VARAV EN 14-ÅRIG TJEJ....endast 14 år gammal.
Och denna tjej bor dessutom på gatan efter oss. Måste vara pinsamt att få reda på att hela byn vet vad man gjort och vem man umgås med.
Undrar hur mycket föräldrarna vet? Inte så mycket än troligen....men jag har ju inte träffat dom än ;)
Har gått där förbi när jag varit ute och rastat hundarna,men,men.... trägen vinner.Någon gång är dom väl hemma.
 
 
Fick dessutom reda på att samma gäng hade varit på kyrkogården och vält gravstenar.Och rivit ner en massa brevlådor i byn.
 
Nu avvaktar jag tills helgen är över...sen lämnar jag samtliga namn till polisen.
Jag vill först se om den lilla damen gör ett besök hos mig och förklarar sig.
 
Jag vet nämligen att du läser min blogg!!!......... Du med initialerna K A.
 
Ha det bäst...!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0