Ja,se den Tingelingen.....

....hon är ju bara för mycket ibland.

Hon har nog missuppfattat det där med vems valpar det egentligen är.
Hon går nog helt efter reglen: Såg jag den först är det min
Nej,hon försöker inte plocka dom från valpbädden. Men hon tar alla tillfällen i akt att vara nära dom.
Och pussa på dom. Hon t.o.m hjälper Electra att tvätta dom.
Ibland hittar jag dom alla 4 i valpbädden. Så försiktigt sitter Tingeling där vid sidan om sin mamma och bebisarna.....i bädden
Så fort mamma Electra går ifrån valparna,vilket hon gör då och då nu,är Tingan på plats.
Ligger i bädden och tittar förundrat på de sovande små syskonen.

Och det är med Electras tillåtelse hon gör det.Kanske beror det på att Tingis är så lugn och stabil. Så Electra helt enkelt litar på henne. Jag har t.ex aldrig hört Tingeling morra...det ljudet finns nog inte i hennes värld.

Electra pysslar om Tingeling också. Pussar till henne då och då.
Precis som om hon vill säga:Ja,jag älskar dig lika mycket som småvalparna.




Här tog jag henne på bar gärning....:)

Idag är valparna 8 dagar och väger: tikvalpen 470 gram och hanvalpen 440 gram.
Och matfriska små knyten är dom




image description
Ha det bäst...!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hehehe... Bara hennes uppsyn är är DU helt säker på att dom VERKLIGEN inte ÄR mina hihihi<3

2012-02-15 @ 19:18:25
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Suck Vad kärleken kan var fin.

Kram på er alla

2012-02-16 @ 10:13:34
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0