Soldyrkare...

....nummer ett är hon den där Tingeling.
Tar alla chanser att lapa sol....ute som inne.




Här har hon placerat sig på nedersta hyllan i bokhyllan. Och där har jag tagit bort allt så hon får ha sin favoritplats ifred utan en massa böcker som är i vägen.

Och fin är hon. Igår var vi,jag och Julia,hos Heidi med Ella och Tingeling. Det var stora trimmardagen.
Fina som snus blev dom....men så är ju Heidi den erkänt bästa trimmaren på Westies.Och jag är glad för att jag tillhör hennes kundkrets. För den är ju naturligtvis begränsad.
600 kronor gick kalaset på för bägge hundarna. Det tycker jag är billigt om man jämför med andra halvdåliga trimmare som tar 5-600 per hund.
Henne skall vi vara rädd om!

Mamma Electra matvägrar idag.
Men jag tror inte valpning är på gång för hennes temp ligger normalt.
Hon kanska vill tvinga mig att göra något alldeles speciellt till henne....typ inbakad oxfilé.
Hur som helst är jag ju förberedd för att ta emot de små valparna.Fast jag hoppas hon håller på dom i varjefall fram till lördag.

image description
Ha det bäst...!!



Kommentarer
Postat av: Katja

Spännande med nya små bebisar :)

2012-02-01 @ 16:57:33
URL: http://reebooting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0