Måtte jag slippa.....

.....gå i "barndom" när jag blir gammal.
Hemska tanke....men kommer till mig när grannen som varit en alert pigg äldre,man hälsar sina nya grannar välkomna.....efter 7 år.
Och tycker att vi köpt en fin husvagn....som vi haft i 3 år. Husvagnen står precis vid tomtgränsen så den har han sett varje dag.
Och den förvirrade blicken när han förstår att något är galet med honom.
För inte ska man väl hålla med,för att skona från sanningen? Låtsas som om man är nyinflyttade och har en sprillans ny Adria....nej,sån är inte jag.
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen,och undviker därför att gå ut när han är i trädgården.
Sorgligt



Registreringsbevisen har kommit och jag har löst ut dom med 880 kronor.
Tillsammans med dom kom ett inloggning med lösen så jag kunde lägga ut valparna på SKK:s  Köpahund.se.
Valparna är nu 6 veckor och har lärt sig skälla riktigt högt och envist....Hugo är värst.
Han ger minsann inte upp i första tagen....vill han ur valphagen,så vill han!!

På kvällarna är han en trött lite gosse och somnar helst i soffan ......




...medan Coco hittar alla möjliga ställen att lägga sig på. :)




Här har hon prånglat sig in i pidestalen och sover så det står härliga till
Hon är rent fenomenal på att hitta nya konstiga ställen att lägga sig på.
Hon kryper in precis överallt....i skåp....bakom möbler under sängar.
Smart tjej....då får hon ju vara ifred från Hugo.


Ha det bäst...!!

Kommentarer
Postat av: Katja

sötnosar :)

2012-03-21 @ 10:00:12
URL: http://reebooting.blogg.se/
Postat av: Lisbeth



Visst är det svårt när man inte har haft någon närmare kontakt med en människa som har dessa problem. När min sambos bror blev dement så läste vi en del på nätet för man funderade över många saker bla det du säger. Skönt att allt det nödvändiga börjar falla plats nu med småtrollen

kram

2012-03-21 @ 16:04:43
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0