Flitens lampa....

.....lyser starkt dessa dagar.
 
Efter att vi börjat annonsera i Hundliv,som är en tidning för mest blandraser, och SKK:s medlemstidning Hundsport,som ju är en tidskrift för renrasiga hundar,har vi fått väldigt mycket att göra.
Och det är vi naturligtvis glada för. :-)
 
Många vill ha något riktigt fint till sina älsklingar när dom blivit änglahundar.....Ja,även änglakatter naturligtvis.
Och vi försöker tillgodose mattes och husses önskemål i möjligaste mån.
 
Vi tycker att om 2-3 hundar levt sitt liv tillsammans så kan dom ju vila i samma urna in i evigheten.
Så det föreslår vi faktiskt....även om vi tjänat mer på att göra en urna/hund.
 
Så här kan det se ut:
 
     

Text och modell väljer ju matte/husse naturligtvis.
Och till dig Elin som undrade var du kan se exempel på urnor och priser kommer här länken till vår hemsida:
änglaurnor.se
 
Naturligtvis får du komma med egna ideer.
 
 
 
 Mina damer är nu klara..... och jag valde att låta dom vara i naturfärg,så dom är oglaserade.
 


Trean...hon med äpplet gick åt fanders i bränningen.:(
Så det är bara att göra en ny.
 
Och om du är intresserad av mina damer så kan du kontakta mig antingen på mail: [email protected]

Eller kan du ringa. Mitt mobilnr ligger på änglaurnors hemsida.
 
Ha det bäst...!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så härligt produktiv du är. Så ska en riktig entreprenör vara Nu har ju inget djur men det är en fantastisk produkt du skapar
Ha det så bra
kram

2012-09-11 @ 16:23:54
URL: http://tankelek.blogg.se
Postat av: Yvonne

Det är fina urnor du gör.Säkert många som vill ha! Jag är mer intresserad av damerna.Kommer du fortfarande inte in på min blogg?? Kram!

2012-10-02 @ 08:35:28
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0