Mac High's Cinderella.....

....eller som hon till vardags kallas,Ella har också små westiebebisar i sin mage....hoppas vi.
 
En vecka senare än sin mamma är hon parad med en multichampion även hon.
Här fick vi äran att para med:
 
 
SeUCH, NoUCH, DKuch, NORDUCH, C.I.B, SE- WINNER 10, SE-WINNER 11
Tweed Thinking Cap
 
Foto: Krister Ohlander
 
Till vardags kallas han "Cotton" och ägs av Mia Sandberg som innehar kennel Änglalyckan.
Även här en bra parning som förhoppningsvis resulterar i många fina valpar.
Ella bor hos sin familj under tiden hon är dräktig och jag tar hem henne i god tid före valpningen så hon kan göra sig bekväm i sin valplåda.
Men hon är ju redan van att vara här och trivs lika bra här som hemma så det blir ingen stor förändring för henne.
Hon bor ju hos min dotter.
Även Ella har visat små tecken på små liv i magen. Precis som människan mår hunden illa under första tiden av "graviditeten" och Ella har följt detta schemat även hon.Tillgiven och lugn har hon blivit

Så att här blir westievalpar i maj är jag ganska säker på.Har ju 2 tikar i väntans tider....så om du är intresserad av en westie så kommer här på Mac High's kennel att finnas några stycket MYCKET fina valpar att välja på.
 
 
 
Fortsättning följer......:)
 
Ha det bäst...!!
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad jag ser fram mot att få följa dina valpar denna gången också. Kanske att där blir en liten tik till mig denna gången. Jag var spekulant på din föra tikvalp men den var ju redan såld
Denna gången kanske det blir fler.:)
Hälsningar från Anna P

2013-04-12 @ 22:11:33
Postat av: Ewa

Ska bli kul att följa.Härligt att du kommit igång med bloggandet igen

2013-04-13 @ 10:33:08
Postat av: Ulla

Oj välkommen åter! Har du legat i vinteride?

2013-04-14 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0