Oj oj....

.....Vilken fart det är i valparna nu.
Klockan 7 vaknar dom efter att ha sovit lugnt och stilla sedan klockan 21 kvällen innan.
Inte ett ljud hörs från sovplatsen på hela natten,endast ett och annat huvud tittar upp över kanten om man går förbi.
Klockan 7 ska det morgonkissas.Jag lyfter ut dom ur hagen och alla tre rusar ut i trädgården och gör sina behov.
Har tidningar i lådan OM det skulle trycka på under natten...men oftast är tidningarna torra på morgonen.
Lättfattade troll det här!!  Äter inne och kissar ute.
Har fått jättefina lovord av mina köpare.Samtliga valpar jag levererat är riktigt duktiga på att vara rumsrena. Ja ja...visst händer det små olyckor då och då.Men inte mycket.Då är det mest att matte eller husse inte varit snabba nog.
 
Efter att ha fått sin morgonvälling är det dags....BUS. Från 0-100 på 10 sekunder.
Idag regnar det så valparna busar inne.Här är det mattes mopp som ska "dödas"
Må starkast vinna!!
 
 
Vi har ju haft underbart väder varje dag,så det har varit utelek hela dagarna.
T.o.m sovit middag ute. Favoritplatsen för detta är längs väggen utanför altandörren
 
3 valpar finns kvar av Ellas kull  i "barndomshemmet" varav en är såld
Elsa har flyttat till Helsingborg, Charlie har flyttat till Oxelösund och Cotton ska flytta till Varberg.
2 fina tikar finns kvar. Mamma Mia och Dancing Queen....eller som jag kallar dom Mia och Kerstin.

Mamma till valparna är Mac High.s Cinderella till vardags kallad Ella
Och pappa är;
SeUCH, NoUCH, DKuch, NORDUCH, C.I.B, SE- WINNER 10, SE-WINNER 11 Tweed Thinking Cap som ägs av Änglalyckans kennel
 
Foto:Krister Olander
 
Är du intresserad av en av tjejerna så maila mig på [email protected]
 
 Ha det bäst...!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0