4 veckor.....

....gågna idag av Tings "graviditet" och allt ser bra ut.
Kan känna några valpar i magen på henne när jag försiktigt palperar henne på lilla "maggen".
Nu känns det som små ovala knutor som ligger i rad väl avskilda.Förra veckan var inte så trevlig för henne,för hon mådde mycket illa,och kräktes varje morgon.Nu har det gått över och hon är precis som vanligt. Vanligt och vanligt....hon är hopplöst mattesjuk och viker inte en sekund från min sida. Hon t.o.m sover på min huvudkudde och har sitt huvud på min hals. LITE jobbigt faktiskt.
Om ett par dagar tänkte jag ev göra ett ultraljud så jag ser vad vi har att vänta. Nyfikenheten är tärande ;)
 
Ha det bäst...!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0